Умови доставки в будь-яке місто України

  • Доставка здійснюється за допомогою транспортної компанії «Нова Пошта». Якщо Вам зручніше отримати замовлений товар за допомогою таких перевізників як: Укрпошта, Інтайм, Делівері, Автолюкс, Містекспрес - обговорюється з менеджером в момент підтвердження замовлення.
  • Доставка товару здійснюється за рахунок замовника.
  • Вартість доставки формується виходячи з габаритів, ваги, а також місця призначення і способу доставки. Послуги компанії-перевізника з доставки замовлення Ви оплачуєте на місці, при його отриманні.
  • При отриманні товару необхідно мати при собі номер декларації і документ, що засвідчує особистість.
  • У разі оформлення замовлення товару на юридичну особу, одержувач зобов'язаний мати при собі доручення, написане від підприємства-замовника в довільній формі з «мокрою» печаткою.
  • На складі служби кур'єрської доставки обов'язково перевірте комплектацію товару, наявність зовнішніх пошкоджень упаковки і дефектів виробу. Ви в праві відмовитися від отримання товару на місці, без додаткових витрат з вашого боку.
  • Доставка товару під замовлення в м Київ здійснюється протягом 1-2 днів з моменту оплати. Збірка товару не здійснюється. Якщо ви хочете забрати замовлений вами товар в нашому магазині в м Київ, проінформуйте про це консультанта перед вашим візитом до нас. Багато товару знаходиться на складі і для того, щоб доставити їх знадобитися від 1-го до 2-х днів.
  • Відповідно до чинного законодавства України, «Закон щодо захисту прав споживачів. Стаття 8 », ви маєте право здійснити повернення товару протягом повних 14-ти календарних днів з моменту покупки. Повернення товару, дефект якого виявлений поза складу служби кур'єрської доставки, здійснюється покупцем за власні кошти, в розмірі встановленого тарифу доставки на сьогоднішній день за допомогою компанії-перевізника, або власними силами.

 

Способи оплати

Безготівковий розрахунок. Щоб оплатити товар на банківські реквізити, менеджер відправить вам реквізити через смс або по ел. поштою. Ви можете оплатити його в будь-якому з банків або самостійно.

Післяплата. Ми відправимо Вам товар післяплатою. Ви оплатите його при отриманні посилки з товаром. Деталі уточнюйте, будь ласка, у менеджера.

 

Повернення товару

Відповідно до «Закону про захист прав споживача», Ви можете відмовитися від товару, придбаного в yuliana.com.ua або обміняти його на аналогічний.

Обмін або повернення товару належної якості можуть бути проведені протягом 14 днів з дня покупки (термін визначається за датою, зазначеної в товарному чеку), при наступних умовах:

  • товар не повинен експлуатуватися протягом усього строку з дня покупки - тобто є новим;
  • збережені товарний вигляд (відсутність подряпин, сколів, потертостей і т.д.), споживчі властивості, пломби, ярлики придбаного товару;
  • наявність товарного чека, отриманого споживачем з придбаним товаром.

За умови відсутності аналогічного товару у продажу, ви маєте право придбати інший товар з наявного асортименту з перерахунком вартості відповідно до «Закону про захист прав споживача» або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.

Важливо! Якщо клієнт зробив замовлення товару, доставку якого потрібно зробити з іншого міста, то в разі повернення товару по не об'єктивним причинам (просто не сподобався), клієнт оплачує доставку замовлення в обидві сторони згідно квитанції транспортної компанії.

Якщо повернення пов'язане з заводським браком  у випадку повернення клієнт доставку не оплачує.

Важливо! Всі товари, що продаються нами, є новими, тому деякі види товарів після розпакування можуть мати характерний запах нових матеріалів. Це нормальне явище - запах зникне після провітрювання товару.

Ми завжди намагаємося йти на зустріч покупцеві, але існують випадки, коли ми можемо відмовити в гарантійному обслуговуванні, якщо:

  • Закінчився гарантійний термін
  • Присутні випадкові пошкодження і дефекти, спричинені клієнтом або третіми особами.
  • Виріб пошкоджено в результаті стихійних лих (природних явищ).
  • Пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, надмірне навантаження, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження)
  • Пошкодження, були спричинені використанням товару з порушеннями правил експлуатації конкретно даного виробу
  • Товар був зібраний, або пошкоджена деталь була встановлена
  • Не збережена фабрична упаковка або бірки/наклейки

Комплектація товару

Опис комплектації товару на сайті в рідкісних випадках може не повністю відповідати тому, що є на складі. Причиною цього можуть бути як неточності в описі товару, які ми намагаємося оперативно виправляти, так і зміна комплектації з боку виробників.